fredag 3 april 2009

Nytt i köket



Förra helgen var vi hemma hos en av mina bästa vänner och hämtade hem en ny köksmöbel, en underbar skapelse i vitt och vårfärger. Har varit förtjust i möbeln ända sen min vän gorde irodning den till deras nya hus och nu när de bestämt sig för att byta kunde jag äntligen lägga vantarna på den. Har dock inte bestämt mig för om jag tycker att den passade i just vårt kök. Jag skulle kunna tänka mig en fin vit kökssoffa med passande tyg och lite härliga vårkuddar till, tyvärr tror jag inte att köket skulle vara tillräckligt stort för det.
Så nu är frågan, ska vi byta tillbaka till vår gamla möbel, eller ska vi satsa på denna. Eller en blandning, gamla köksbordet+ nya stolarna. Vad tycker ni?

Före:


Efter:



6 kommentarer:

Alexandra sa...

gamla bordet o nya stolarna.
kramar

Nettan sa...

Tycker gamla bordet & NYA stolarna =0)

Tevlig helg !
Kram Nettan

Hem och Lycka sa...

Gamla bordet och nya stolarna!

kram

Stjärnor & Champagne sa...

Gamla bordet helt klar och gamla stolarna och nya stolarna är ganska lika förutom färgen. Ta dom nya stolarna.

Kram anne

Junitjej sa...

Så fint det blev!!

Cattis sa...

Håller med de föregående talarna...gamla bordet och de nya stolarna!

Glad Påsk!!

Kjamis