tisdag 13 januari 2009

Försenad jul


Alla bilder som just nu känns aktuella är julbilder. Men vad gör väl det, trots att jag själv är rätt less på julen just nu så kanske det finns någon annan som inspireras. På övervåningen har jag hunnit få bort allt det "julröda" men har ännu kvar stjärnorna i fönstret, jag tycker de kan få hänga ett tag till för de är så fina. Och så får de liksom lite annan charm när man tar bort julblommor och textilier. På undervåningen är det dock fortfarande jul, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nytt och så blommar mina amarylisar fortfarande och sprider julkänsla.



Vardagsrum med matsalsbord och soffdel

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vackra bilder.. Jag tröttnar nog aldrig på julbilder vilken månad på året vi än befinner oss i ;-)

kram

DRÖMHUSET sa...

Åhh vilka fina bilder! Du har ett så vackert hem!

Trevlig Helg!

Kram Sofie

evis sa...

Jag är jätteglad att du är tillbaka i bloggvärlden,hittade din blogg av en slump förra året. När jag såg dina bilder insåg jag att ni har ett nästan identiskt hus som vi har,-) Vi köpte vårat i november -07 och renoverar åxå för fullt. Tack för insperationen....

Mvh Eva