torsdag 29 november 2007

Välkomna

Välkomna till min nya blogg. Här har jag tänkt att få utlopp för mitt inredningsintresse genom att dela med mig av mitt hem. Jag och min sambo köpte i början av Maj ett femtiotalshus i lilla Ödeshög i Östergötland. Vi håller på för fullt och renoverar och har änsålänge betat av kök, vardagsrum, 3 sovrum och just nu en toalett. Renoveringen är inte jätteomfattande utan vi målar/tapetserar, fixar golv och liknande.



Min inredningsstil är just nu lite svårdefinierad. Jag har varit väldigt inne i den lantliga blommiga stilen men har förvandlats till en lite mer enkel stil med naturfärger och mycket stjärnor och ränder.



Jag hoppas att jag kan skapa någon ljus stund för någon någonstans och att mitt hem kan ge samma inspiration som andra inredningsbloggar givit mig!

Inga kommentarer: